Review

Plaatsen/stemmen op NUjij Buzz dit artikel! Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op GeenRedactie

Nokia 7020 fold GSM

Een GSM review door ggeelen over Nokia > Nokia 7020

Nokia 7020
Algemene opmerkingen
Eenvoudige Nokia fold (klap) telefoon

Sterke punten
Simpel, klein, makkelijk, en spraak besturing. Maakt bellen met bluetooth headset mogelijk zonder de telefoon uit je broekzak te halen.

Zwakke punten
Zeer scherpe bovenzijde voorfront, slecht afgewerkt, erg jammer. Toetsblokkering springt er op, terwijl deze uit staat, zonder aanleiding.

Aan te bevelen?
Ja, prima toestel voor dat geld.
Design:      Mogelijkheden:      Prestaties:

Laatst toegevoegde GSM's Nokia

Meest populaire GSM reviews Nokia

2011-06-25
Door Thijmen Hilkum
Nokia 6233
Nokia 6233
Nokia 6233 (heel erg snel leeg!
Het t

2011-01-03
Door Drikus
Nokia N81 8GB
Nokia N81 8GB
Geweldig toestel !
Ik ben op zoek naar een ander toestel dan deze maar heb daarmee gelijk een probleem: Ik wil dat mijn nieuwe toestel kan wat deze óók kan. En dat is niet gemakkelijk. Waarom niet? Omdat ik dit toestel gebruik als multimedia apparaat. Het geluid via de speakers moet dus gewoon erg goed zijn. Is bij de N81 uitstekend. Bij andere toestellen niet even goed verzorgd. Ik wil een lange accuduur. Bij andere toestellen ook vaak weer een probleem. De accuduur bij mijn N81 is absurt lang, dáár hoef ik me nooit zorgen om te maken, zelfs als hij aangeeft leeg te zijn kan ik gerust nog even vooruit en ho

2010-12-01
Door Thijs
Nokia N85
Nokia N85
Alle sterren
Inleiding Ik was weer eens toe aan een nieuwe mobiel. Op marktplaats kon ik goedkoop aan de Nokia N85 komen. Hij zag er blits uit en de functies waren oneindig. Een fikse verbetering met mijn vorige mobiel. Tot nu toe ben ik er zeer tevreden mee en vond het mijn geld meer dan waard. Wat krijg je? Natuurlijk een prachtige telefoon verpakt in een doosje. Het is een niet al te klein doosje. Maar dan krijg je ook wat. Er zitten enkele boekjes in en wat aansluitingskabeltjes. Het doosje was verdeeld in drieen. De boekjes lagen links en besloegen de helft van het doosje. Rechts liggen de kabeltje

2010-12-01
Door Menno
Nokia N76
Nokia N76
Nokia
De Nokia n 76 is een prachtig toestel en ben er ook erg blij mee. Maar een tegenvaller is dat het nu al erg beschadigd is. Vooral het zilver, en ik ben er erg zuinig op altijd. Heb het toestel bijna een jaar, en ziet er al niet meer uit. Grt

2010-12-01
Door Chantal
Nokia 7380
Nokia 7380
uniek
Deze telefoon is uniek in zijn soort en zul je niet massaal bij de mobiele beller tegenkomen, alles zit er op en eraan en er komt prima geluid uit deze telefoon, helaas is de telefoon niet gebruiksvriendelijk, je kunt niet snel iemand bellen of sms-en aangezien je via de draaischijf woorden moet creeren, je mist al snel het toetsenbord. Deze telefoon heeft bijna alles, je kunt met de telefoon gewone SMS, MMS en audioberichten versturen. Bij het maken van SMS en MMS berichten zit wel een soort T9 stand, deze noemen ze de voorspellingstand, waardoor je wel wat sneller een bericht af kan maken