Review

Plaatsen/stemmen op NUjij Buzz dit artikel! Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Plaatsen/stemmen op GeenRedactie

Bold is top!

Een GSM review door Marc de Groot over BlackBerry > BlackBerry Bold 9700

BlackBerry Bold 9700
Algemene opmerkingen
Ik heb hiervoor een Nokia E71 gehad en zoveel problemen met deze telefoon gehad werd dat het tijd werd voor een nieuwe, helaas draaide ik Telfort waardoor ik eigenlijk weinig had aan de Blackberry Functionaliteiten die de BB maken wat het is. Dus besloten over te switchen naar t-mobile. Natuurlijk wel gelijk de Bold 9700 gehaald om alvast een beetje in te komen.

Het is een mooi toestel om te zien, ook al heb je hem al 10 keer gezien of in je handen gehad, op het moment dat je hem daadwerkelijk zelf hebt dan is het toch een cool gevoel, de Bold 9700 komt in een stylish doosje met uiteraard alle accessoires die je wel mag verwachten. Na een tijdje met de 9700 gespeeld te hebben was alles wel ingesteld. Het werkt allemaal weer erg goed en strak op 1 ding na. Op de 1 of andere manier werkt de touchpad / trackpad bij mij minder goed dan de trackball. Ik heb er te gladde duimen voor ofzo. Anyway, het gaat al beter maar ben er tot nu toe echt blij mee! Eind deze maand wordt tmobile geactiveerd en kunnen we pingen! Allright!

Design:      Mogelijkheden:      Prestaties:

Laatst toegevoegde GSM's BlackBerry

Meest populaire GSM reviews BlackBerry

2011-09-01
Door MelanyHelene
BlackBerry Curve 8520
BlackBerry Curve 8520
WhiteBerry
Ik heb deze telefoon nou ongeveer 3 maanden en ik ben er heel erg blij mee. Het heeft heel veel functies en is voor de mensen met een kleiner budget een zeer goede aankoop. Hij is soms wel een beetje omslachtig met bijvoorbeeld nummers versturen want dan moet je eerst naar je muziek en dan de menutoets en dan ontvangen via bluetooth. De kleine toetsen moet je wel even aan wennen maar als je daar dan eenmaal aan gewend bent dan is het ook makkelijk. De foto\'s zijn wel wat minder maar wel heel goed voor 2 megapixels. Conclusie: Ik ben helemaal tevreden

2011-03-21
Door Linkerbil
BlackBerry Curve 3G 9300
BlackBerry Curve 3G 9300
BB Curve 9300
Heb de bb curve 9300 nu een maand of 3. In de eerste plaats heb ik deze gekozen omdat ik graag overal wilde kunnen internetten, nou, dat heeft goed uitgepakt! Er gaat niets boven even je mail checken in de pauze, en info opzoeken. Toch vond ik eerst de abbo\'s wat te duur, maar met de aanbieding van Superdeal.nl (22,50 pm) heb ik toch besloten hem te nemen. (Volgens mij is de aanbieding nu wel afgelopen..)

2011-03-19
Door William
BlackBerry Torch 9800
BlackBerry Torch 9800
Slecht vergelijken met concurrentie!!
Zeker geen slechte smartphone, maar heel erg slecht vergeleken met de concurrentie! BlackBerry maakt mooie telefoons zoals de Bold serie maar deze touchscreen is gewoon SLECHT vergeleken met andere touchscreen toestellen zoal HTC en iPhone. Het OS is er gewoon niet goed genoeg voor..

2011-03-17
Door Willem
BlackBerry Curve 3G 9300
BlackBerry Curve 3G 9300
BlackBerry Curve 3G 9300
Deze Blackberry ziet er goed uit maar is bijna het zelfde als zijn voorganger de Blackberry Curve 8520, een groot verschil is dat deze razendsnel kan internetten! Deze telefoon is zeer geschikt voor mensen die veel sms\'en en mailen. En net zoals alle andere Blackberry\'s heeft ook deze ping dus je kan snel pingen naar andere Blackerry gebruikers. Deze telefoon heeft slechts een 2 mega pixel camera en geen flitser

2011-03-15
Door PR0F
BlackBerry Bold 9780
BlackBerry Bold 9780
Ontevreden
Mijn zoon heeft deze telefoon nu 2 maanden, hij is er zeer ontevreden mee, ik zelf ook! hij is al 3 keer terug gestuurd. hij valt soms uit, geluid is niet om aan te horen, de camera is zeer slecht. het menu is wel ok. zelf ben ik een bb torch gebruiker en vind deze helemaal top!